Okee, moet je soms echt Engels spreken om coole communicatiedingen voor Jezus te doen? Ik bedoel, de écht coole dingen? Zoals filmpjes en zo? Blijkbaar! Want nu hebben ze het 'down under' weer geflikt. Nu hield ik al een beetje van Australische reclamefilmmakers door bijv. Toyata's 'Bugger' en Carlton Draught's 'Big Ad' (de beste, ever!), maar dit spotje voor/van/over Jezus vind ik de leukste, gewoon omdat die mij persoonlijk aanspreekt.
Die laid-back toon van de voice-over, de aansprekende beelden: ik krijg van dit filmpje gewoon eens even een goed gevoel van 'wat is het toch fijn om bij Jezus te horen'. Maar goed, het filmpje staat niet op zichzelf, maar is onderdeel van de campagne 'Jesus, All About Life'. Eraan gekoppeld zit een leuke website met allerlei 'thank you-notes' van bezoekers zelf. Kortom, ook hiervan zou ik willen zeggen: dat motte we hier ook! G'day!
1 comment:
Leuk, ik heb je blog hier ook even genoemd bij een down-under-video die ik afgelopen weekend plaatste:
http://www.marketingindekerk.nl/2009/10/03/the-i-heart-revolution
Post a Comment