Bring Clover over!

Het is vaak ook mijn eigen schuld. Gevoed door een onrealistische hoop dat één geloofsgemeenschap in Nederland mij volslagen gaat verrassen. En dan laat ik me weer verleiden voor een digitale ronden langs de kerkwebsites van eigen bodem. Ik zal geen voorbeelden laten zien, maar ga er maar van uit dat ik op, laten we zeggen, 7 van de 10 kerkwebsites, nog tellers uit de jaren negentig zie. Oh, en animated GIFs. Ook zo’n niet te verwoesten kraker.

Nou ja, ik heb al eens eerder gezegd dat ze in Amerika de dingen soms – hè, maar lang niet altijd – beter snappen dan wij. Op gebied van kerkcommunicatie doen ze dat in ieder geval wel. En het kan zo simpel zijn!

Ziedaar Clover. Een simpele, easy-to-buy, easy-to-operatie oplossing die er ook nog eens krankzinnig mooi uitziet. Kijk meer eens naar de verschillende site-designs en hoe die zich vertalen naar echte communities. Dus mensen, ik zou willen vragen: Kan dat niet ook bij ons? Please bring Clover over!

No comments: